onsdag 16 maj 2012

Ser bra ut

Har hämtat ut mina nya glasögon. De är gigantiska och jag är übernöjd! Jens säger: "De där näskuddarna var fula." Jag svarade: "DU är ful." Johan på skrivgruppen tyckte att jag såg ut som en tant, men Lisa sa att jag skulle kunna vara PR-tjej på tidningen där hon jobbar. "Hipster" var också ett ord som flög runt. Det skulle ju dock antyda någon slags trendighet, så det kan inte stämma.

Jag tycker det är roligt att kinderna flyttats en decimeter in om man jämför ansiktet i och utanför glasen. Kass syn har jag. Därav glasögonen liksom. 


Har förresten tänkt om lite angående fondväggen. Funderar på att skaffa mig en sån här istället. Då skulle jag aldrig känna mig ensam! Vi skulle kunna äta frukost på balkongen tillsammans. Titta på film och ha tacofredag och sånt. 

5 kommentarer:

  1. Passa dig bara nu då så inte solen sätter eld på ögonfransarna, det är ju lätt skett nu menar jag :) Finns det fler figurer än bara Dumblehdurr? Du kunde ju ha hela gänget på väggen :O

    Och på en annan vägg kan du ha en ungersk taggsvans eller kanske ett målat pergament med olika trollformler!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hähähä, det kommer ju hända för de är så tjocka att glaset sticker ut på sidorna..

      Det fanns Snape, Ron och Hermione också, men Dumbledore klappar mitt hjärta ändå mest för <3 Haha, eller typ en vy av Hogwarts?!

      Radera
  2. Häftiga Sofie!
    Grymt kul att träffa dig i lördags också! <3
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh jag hade nog valt Hermione. Men med ett draperi framför som man kunde dra för när man googlar saker man borde veta och läser pinsamma böcker. Och jag hoppas att du inte missar från vilken film tapeterna kom från (enligt hemsidan..)? Den halva blod prinsen. Awesome! Grymma brillor förresten!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Menar du alltså att du skulle valt Hermione framför Albus?! Dagens ungdom... Det är en kartongfigur så jag kan ju vända den vart jag vill :D Lite läskigt annars att ha den stirrandes på sig när man ska sova och så.

      Radera