torsdag 17 maj 2012

Puh. Nalle Puh, alltså.

Efter tio timmars jobb(fast röd dag=katching!) kändes det inte jättekul att ställa sig och göra matlådor när man kom hem klockan nio. Inte jättekul, nej. Men om jag inte köper mat på jobbet så kan jag använda de pengarna till skoj och pynt till lägenheten istället! Det är så förbannat mycket att köpa hela tiden. Och med tanke på att jag i princip gjort slut på lönen två dagar efter löningen den femtonde så kanske det inte är så dumt att spara. Dessutom lagar jag godare mat än Findus.

 Men lönen har gått till vettiga saker - tv, förskottshyran och maskeraddräkts-ingredienser. Måste sätta mig och sy min gryyhyyyyhyyyyymma dräkt i nästa vecka. Herregud, hur ska det gå, jag kan ju inte sy... Nu har nog pajfan svalnat så jag kan gå och lägga mig äntligen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar