söndag 27 maj 2012

Längtar, väntar, drömmer.

Går och väntar på att killen som ska flytta ur lägenheten i helgen ska höra av sig - förhoppningsvis idag eller imorgon - och lämna nycklarna till mig. Men han har väl annat för sig än att flyttstäda. Fira sin mamma, kanske. För det har jag gjort idag. Bästaste mamma!

Tänkte gå igenom mina flyttlådor och se vilka jag kan ta med den första vändan när han väl hört av sig. Åh. Jag kan knappt bärga mig tills jag får flytta in! Tittar på soffor på blocket och det finns ju en hel del bra, synd att jag jobbar så mycket kväll i veckan bara, måste ju ha pappas hjälp med att flytta eventuell soffa, men först och främst måste jag måla och mäta hur stora möbler jag får plats med. Sen så!

Och twittern har jag tagit tag i. Det tog sin tid, jag vet. Men varsågoda: https://twitter.com/#!/filochsofie
En tweet än så länge - ohyeah! Ska nog fixa så flödet syns i bloggen också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar