torsdag 10 maj 2012

Hur länge står sig en cheesecake?

Jag är ganska säker på att den inte står sig till mitten av maj om man gjorde den vid nyår. Ändå åt jag den. Inte det yttersta, alltså, det skar jag bort. Men det är ju ändå cheesecake. Det är vid såna här tillfällen jag inser att min kropp kommer bli mer som Kikki Danielssons än Kate Moss(s?). Heroin chic vs. Bra vibrationer, ingen svår match ändå. Kolla in kavajen, liksom. Räserkrull i luggen och en glittrande blixt i ena örat. Och så får man äta cheesecake.


Vaknade strax efter fem av Jens klocka som ringde. Försökte somna om, men icke. Istället har jag roat mig med att titta på tapeter. Blå-guldiga sådana. De är dyra, men ack så vackra.

2 kommentarer:

  1. knark vs bra vibrationer? har inte kikki haft en del alkoholproblem? Ingetdera är något att sätta som förebild alltså ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är ju showbiz-branschens fel! Stackars Kikki.

      Radera