onsdag 9 maj 2012

NU HÄNDER DET!

Har fått lägenheeeeeeeeeeeeeet! Har gjort min happydance för Jens och vrålat omkring i hela huset. I natt kommer jag inte sova någonting. Shit. Jag ska flytta hemifrån. Läskigt.

Det är en jättefin lägenhet på Rosenhaga, precis intill jobbet, så det är perfekt! 44 kvadrat, balkong, kaklat badrum med nytt badkar och diskmaskin i köket. Hyran kanske är något hög, men med läget och skicket så tycker jag ändå den är värd det. Massa garderober också. Det blir nog finemang! Hyr i andrahand av en tjej som var supertrevlig och tillmötesgående. Åherregud. Äntligen. Hur ska det gå?

(Har även fått höra vilken ångest det framkallar när jag inte uppdaterar bloggen på två dagar så att man får stirra på en paintmålad oxfilé varje gång man går in. Hehe. Ska försöka bättra mig, men jag kan inte lova något!)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar