onsdag 26 september 2012

Lycka

Det är himla bra att jag får besök emellanåt, för då får jag tummen ur och städar! Jag fäller så mycket hår(rödbruna hår syns ju, buhu!) att det har känts som att vada fram genom en frisörsalong, särskilt i badrummet. Dessutom har det av någon anledning strösslats jasminris över hela lägenheten... Mycket märkligt alltihopa. Tur att Flavius är rumsren åtminstone.

En annan positiv grej, förutom det eminenta sällskapet(tack Anna, min flitiga kommentator och högt skattade vän) är att man kan få PRESENTER, ack ja! Hemmagjord jordgubbssaft och jordgubbssylt till och med!

Så här glad blev Flavuis när han fick smaka Annas saft,
man riktigt ser hur det skiner i ögonen!

2 kommentarer:

  1. Det var skitrent! (bra ordval)

    Snart är det väl dock fullt med hår och ris igen :P Eller hål och lis som man säger på thai.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du får ju släpa dig hit oftare så jag får städa lite mer ;)

      Radera