onsdag 19 september 2012

200

Detta är mitt tvåhundrade inlägg. Och det är inte om mig, utan om er. Ni som läser. Det är TILL er, faktiskt.

Läsarsiffrorna stiger litegrann varje vecka utan att jag egentligen gör något annat än att skriva här. Och det säger jag inte för att skryta, utan för att tacka. Ni berättar att ni tipsat era vänner, syskon och arbetskamrater. Jag märker det, och jag vill bara säga hur obeskrivligt stolt och glad jag blir.

Och HEJA ER!

Någon dag hoppas jag att ni kan skryta om att ni var med från början. Ni läste mig först. Okej, hybrisvarning, men man måste väl få drömma! Dröm, dröm, dröm!

Dessutom har jag råkat lova mamma(hon skriver så arga mail på facebook när jag skämtat om henne) att ta med henne på min första bloggprisgala, haha! Hybrisvarniiiing, men det vore ju urkul om jag faktiskt hade mamma som dejt. Vi kunde bonda med Hanna Hellquist och hennes mamma.

Hursomhelst, detta spårade ju ur lite, det jag ville säga var - tack för att ni vill läsa lika gärna som jag vill skriva!

Fred ut.

2 kommentarer:

  1. Du.. om du blir vän med Hanna före mig, så får du stryk. Hon är min, jag såg henne först!! *vevar i luften*



    Men fan vad roligt att det blir fler och fler läsare :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Meh, du får väl också följa med då ;) Och jaa, peppar peppar, folk kanske slutar läsa nu när jag skrivit det! Och det är ju inte några 50 000 vi pratar om heller, men ändå!

      Radera