tisdag 4 september 2012

Ingen stolthet kvar.

Jag har FÖRSÖKT ta ordentliga kort på min hårfärg, men det går fan inte. Till slut tröttnade jag på att posa, så varsågoda. Det är fortfarande rödare i verkligheten, men nu ger jag upp. Jag har kameran full av orange hår, liksom. Det funkar inte.


Hittade lite andra kort som jag glömt. Här äter jag upp den sista Nutellan. 
En stund som var värd att föreviga, tyckte jag tydligen. Jag asgarvade när jag hittade den. Den är så himla Leila Lindolm-ig. Det är så här hon ser ut off camera. 


7 kommentarer:

  1. GUUUUD va fint sofie!!! Coolt tycker jag.:D Är du nöjd?

    Det vore underbart om leila tittar upp och smilar under ett bak (som hon alltid gör och det är töntigt) men denna gången med choklad/bajs i tänderna!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är helt galet rött men jag älskar det!! Äntligen är jag nåt annat än smutsblond. Haha, jag tycker också Leila borde göra sånt oftare, istället för det där vanliga flinet!

      Radera
  2. Assnyggt! Wow! Du passar jättebra i det!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Jag har länge funderat på att Nutella mina tänder!

      Radera
  3. Wow det blev grymt! Din rövare där! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack :D Haha, jag är hövding i Mattisborgen!

      Radera