torsdag 6 september 2012

Äpplet faller inte långt från päronen.

Vi har skruvat skåp, min familj och jag.

Någon, jag får inte säga vem(jag har hotats, frästs åt och blängts på) tolkade instruktionerna på allra första sidan enligt följande:

Jaha, sådär ska man inte stapla...                         - >


Och man ska inte sitta på knä.                            - >


Sen fick någon inte läsa mer.

Jag kan avslöja så mycket som att det inte var pappa i alla fall. Pappa tittade på gubben och fnissade, sedan bladdrade han som Linus på linjen i flera minuter.

Det är ett rent under att det blev några skåp alls.

2 kommentarer:

  1. Jag tycker någon verkar ha ett underbart och kreativt sätt att tolka bruksanvisningar :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, väldigt underhållande! Skrattade så jag fick ont i magen!

      Radera