söndag 7 oktober 2012

Zucchini

Min mamma har odlat monsterzucchinis i år. Gigantiska, gröna korvar som hon skickar med mig, och som jag tacksamt tar emot. En gav jag ju bort till Carro i när vi var i Jönkan(hehe), resten har jag på diverse kreativa sätt förtärt. Inte optimalt att dippa hälsar dippinstitutets forskningsavdelning. Jag fick med mig en till idag.

Nu följer bildspel med fåniga webcam-kort. Som sig bör.

(Zucchini säger nåt obegripligt.)

(Vad sa du..? Byter snurrplattan i mikron håll varje gång man öppnar??) 

(Zucchini nosar på skärmen.)

(Porr.)

4 kommentarer:

  1. HAHAHA asså ååååh! Du är så underbar, Sofie!!! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaaaaaaack :D Du är rätt härlig själv hörru! Om du bara kunde uppdatera din blogg nån gång så man får läsa om dina äventyr också!

      Radera
  2. Jag tror du får flytta hem igen "lilla gumman". Det är inte nyttigt för dig det här. Du behöver ett husdjur så du inte pratar!? med Flavius och Zucchini ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha nejdå! Vi trivs ju så bra här, allihopa :D Men jag saknar er lite också ;)

      Radera