tisdag 30 oktober 2012

Väggen - fullbordandet

Den där känslan när man är nyklippt och inte kan sluta titta sig i spegeln? Lite så känner jag inför mästerverket på min vägg. Jag vill bara stirra och stirra på den för den är så fin, min fondvägg. Johanna sa att den såg magisk ut, som något ur Harry Potter, och jag suckade av lycka.

Jag var uppe till ett igår och städade, målade kanter(med riktig pensel den här gången = mycket enklare) och bara beundrade min vägg från alla vinklar som gick. Med glittret så glimmar det liksom till när man flyttar sig, den känns levande! Elin kom och hjälpte till en stund också, tack till er båda två gullefjun för hjälpen!

Johannas blogg hittar ni massa bilder och gifer på oss under arbetets gång, mitt i glädjedans och målning - titta på dem, för mina är sämre, men här kommer några ändå:





7 kommentarer:

  1. Vad häftigt! Vågat av dig, men resultatet blev ju otroligt bra.

    SvaraRadera
  2. Så coolt! Och glitter! Det är lätt den häftigaste fondväggen på slätta. Och den ger onekligen mer rymd till rummet.

    SvaraRadera
  3. Tack hörni :D jag är supernöjd! Lisa, haha, mer rymd!

    SvaraRadera
  4. Gud vad häftigt! :)
    Nu måste jag ju verkligen pallra mig iväg och hälsa på dig!
    Kramar!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det blev riktigt grymt! Ja det tycker jag absolut :D Och jag vill gärna hälsa på Kiton också!

      Radera
  5. Fan vad häftigt det blev du! Vad bra ni är!! Fatta, en handmålad vägg :D En äkta håkansson feat. sofie & elin!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, det är nästan så bra det kan bli :D

      Radera