måndag 15 oktober 2012

Förresten!

Förresten, har jag berättat att jag skrev ett tillägg på arga lappen?

I spretig handstil(det är svårt att skriva på lappar som är tejpade på pelare):

"Jag hittade den. Gött att du inte orkade cykla så långt."

För jag tänkte att grannarna kanske börjar undra varför jag skriver arga hotlappar om att nån stulit min Transformers-cykel när den STÅR tre meter därifrån.

Eller så vet inte Sirpa-Lisa vad en Transformer är och bryr sig mindre än en mask bajsar. Så kan det också vara.


Jag har försökt lägga upp Duvan ser en cykel-klippet men det går inte, så jag tog den här istället, när duvan går på nåt buckligt. Den är också rolig. Särskilt när duvan snubblar.

Jag har skrattat högt alla tio gånger jag har tittat på den ikväll för jag har inget liv så här sitter jag och tittar på klipp på en göteborsk brevduva och hittar på låtsasnamn åt min finlandssvenska granndam. Rock 'n' roll. 

2 kommentarer: