torsdag 12 april 2012

Twitter

Jag sitter och försöker förstå mig på Twitter. Har hört att det ska hända en massa roligt där(jag vet att jag är efter, men i skogen där jag bor sker allt med två års fördröjning, plus/minus några dagar beroende på skottår och så vidare, ge mig en lägenhet så jag slipper skriva så långa parenteser). Det HÄNDER faktiskt massa roligt där har jag upptäckt, jag ska engagera mig(och be er följa eller adda eller vad det kallas) när jag vet borren men det är en lång process. En väldigt lång process. En väldigt, väldigt lång process.

I alla fall, på Twitter har man ett användarnamn. Daniel Ek - CEO and founder of Spotify" står det på hans, öhm, profilsida - hans användarnamn är eldsjal. Som eldsjäl fast utan prickar. Eldsjal. Firescarf. När Gandalf fryser - eldsjal.

2 kommentarer:

  1. Vad heteru Sofie? Eller har du inte lyckats skaffa ett konto än :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jo jag har ett, men jag är inte redo att använda det än ;)

      Radera