måndag 2 april 2012

Måndag.

Idag har jag inte så mycket roligt att berätta. Eller, ja, jag använde stora kniven på jobbet idag, det är alltid skoj! Man kan leka lite Indy när man hugger kålhuvuden till pizzasalladen. Annars väntade jag på att lägenhetsgubben skulle ringa. Det gjorde han inte. Imorgon hör jag av mig, åh, jag är så nervös. Jag vill nog helst inte veta så jag kan fortsätta bygga luftslott och hoppas. Fast att om jag verkligen skulle få lägenheten så slår det ju mitt lilla luftslott med hästlängder! Men jag kommer inte få den. Så imorgon tänker jag köpa glass och tröstäta. Eller fira!!! Nej, tröstäta. Fortsättning följet

2 kommentarer:

  1. Usch.. man ska inte planera sånt i förväg! Jag blir alltid ångestfylld om jag gör så. Hoppas du får den iaf!

    ..och du skrev fel i slutet. Illa illa.

    SvaraRadera
  2. Ja, ja, ja. Jag läste inte igenom så noga, ursäääääkta mig ;)

    SvaraRadera