fredag 6 april 2012

Pysseltajm

Vaknade till Vildar - a.k.a. ELGITARR, ELGITARR! 


Jens kollade på Poca. Hans nummer två på Disney top tio, min femma. Jag älskar att merparten av rösterna är göteborgare, haha!

Jag tänkte pyssla ihop några kycklingar idag när jag är ledig, jag har köpt sjuka mängder marsipan! I julas gjorde jag marsipangrisar också.


Jag höll inte ut längre än till en traditionell julgris innan det spårade ur. Då gjorde jag karmagrisen som blir uppäten av ett äpple. Sedan semestergrisen som struntar i helgstressen och åker till Thailand över julen och dricker melondrinkar och bränner näsan. Och vampyrgrisen, det är inte lätt att göra huggtänder på ett tryne av marsipan, kan jag säga, gud vilken tid det tog. Sedan Harrygrisen med ärr, glasögon och trollstav i munnen. En TROLLSTAV och inget annat. Den missen tänker jag inte göra om idag. 

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. De är torra nu, du får gärna äta upp dom ;)

      Radera
  2. Det var jag som fick bajskorven :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min bästa gris, helt klart! Den förtjänade du, Johanna :D

      Radera