fredag 1 mars 2013

Tre saker jag inte "gillar".

Tre saker ni aldrig kommer se mig lägga upp på Facebook:

1. Värdelös information om vardag
Ex: Rensade min borste. Så här mycket hår var det i!

 (Kom på mig själv med att borsta lite extra så att det inte skulle
se så fjuttigt ut på bilden, HAHA!)

2. Deppiga låttexter
Ex: Alexander kyckling, mästare i cykling! Alexander kyckling, han vet vad han gör!


3. Paulo Coelho-citat
Ex: Ljug inte för då talar du inte sanning.

Okej, det där citatet hittade jag på själv.
Jag googlade några citat, storknade av självklarheterna i dem
 och kom fram till att jag hellre citerar mig själv.

2 kommentarer:

  1. Haha bäst, i vet ju att jag allra helst citerar dig också, men inte i civiliserade sammanhang ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, de flesta av de citaten kräver en och annan snaps under västen ;)

      Radera