lördag 2 mars 2013

Efterlysning:

LYSTRING ALLA MED MOTORCYKEL! 

Har fått världens idé! Jag vill lajva Harry Potter(varför har detta inte slagit mig förut?!) - jag tänker mig scenen när Hagrid flyger till Privet Drive med ettårige Harry i ett knyte för att lämna honom på Dursleys trapp.

Jag kommer självklart spela baby Harry, men jag behöver dig och din gigantiska flygande mc, du får gärna vara oanständigt skäggig och ha bra hand med djur.

Du bör vara tillräckligt stark för att bära en ihopkrupen 21-årig tjej utklädd till en bäbistrollkarl i famnen samtidigt som du kör en motorcykel.

Skicka mig en uggla så möts vi över en eldwhiskey på Tre Kvastar och diskuterar arrangemanget!
Endast seriösa svar.

Du:

2 kommentarer:

  1. Apropå kontaktannonser så har jag sen urminnes tider läst denna bloggen väldigt sporadiskt. Kontaktannonserna är bäst! https://greetingsfrombermuda.wordpress.com/

    SvaraRadera
    Svar
    1. HAhaha!! Synd att den inte verkar vara igång nu? :/

      Radera