torsdag 21 mars 2013

Black/Tommy Nilsson

Ja, ni har säkert hört och sett att Tommy(John Smith i Pocha) Nilsson har blivit Black. Han byter balladerna mot nåt annat, mörkare. Jag föreställer mig att han har blivit Thorsten Flinck.

Så här såg det ut på hans hemsida:



Sen säger han: "Nänä-nänä-nä-nä, lurade! Det var en PR-kupp!"

Så är det en blond ballad-Tommy på hemsidan igen och det visar det sig att han inte alls blivit mörk och dyster, utan att det hela var ett samarbete med Marabou. Jag pustar ut en smula. Visst, jag är lite besviken också. Jag tyckte att det var ofantligt(olifantligt) roligt att han valde namnet "Black". Frånvaron av självironi i det. Men det hade känts lite jobbigare att lyssna på Öppna din dörr med Black och inte Tommy.

Men vet ni vad som inte är en PR-kupp? 90-talet. Caramell rimmade på "dej" och "tjolahopp tjolahej". Och vet ni vad mer som inte är en PR-kupp?! Nordman! Dance to the loop. Så äkta, så underbart! Det kan vi frossa i nu när Black har svikit oss.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar