torsdag 7 mars 2013

Tjabbatjabba.

Ibland har jag såna där dagar när ingen hör av sig. När jag tittar på mobilen och undrar varför ingen saknar mig, varför ingen vill prata med mig, varför alla har så mycket bättre saker för sig och tycker onödigt mycket synd om mig själv.

Idag har det inte varit någon sån dag. Jag har pratat i telefon med halva min bekantskapskrets(jag känner mig så älskad) och bland annat planerat världsherravälde med början som programledare för mellon 2014. Eventuellt senare eftersom jag måste hinna lära mig gå i klackar och bli Måns Zelmerlöwskt folkkär först.

Dessutom har jag hittat ett godkänt no poo schampo på Coop!! Jag har precis beställt en annan grej som jag tänkt testa(african black soap för er som är no pooare) men jag blev så glad att jag köpte detta också. Återkommer med recensioner!

Det var min dag. Nu kommer bild på snigel som jag hittade i somras. Döpte honom till Nigel the snigel(uttalas Najdjel thö snajdjel). Som jag gör med alla sniglar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar