fredag 22 februari 2013

Hinner inte blogga men här kommer det ett inlägg ändå för ni klagar så mycket annars

Elin hälsar att hon inte alls är en sån ragata(hennes egna ord) som hon tycker att hon framställs som här. Och jag håller med henne. Hon är en fin människa, en av de bästa(smicker smicker). Vi har ju faktiskt varit vänner i tio år i sommar, alltså sedan vi började i samma klass i högstadiet. Att det är tio år sedan är helt galet. TIO år! Att jag ens kan minnas så långt tillbaka gör att jag känner mig gammal.

Hitta Nemo till exempel, det känns som om den kom nyss. Det är också tio år sedan - 2003. Fortsätt simma.

Lång historia kort - jag fick det obligatoriska uteblivet-blogginlägg-meddelandet från min mor. Hann icke skriva något igår. ELLER jag HADE haft tid att skriva något om inte hade kommit i tid. (Kan inte folk bara föregå med samma dåliga exempel som jag själv och vara en kvart försenad till allt.)Jag hade ett till pyjamasparty med Anna och Johanna igår. Och innan dess hade jag en tre timmar lång telefondejt med Moa samtidigt som jag källsorterade, handlade, lagade helstekt kyckling(jag hade kanske kunnat casha in några Martha Stewart-poäng där om det inte gått så förbannat dåligt -både bränd OCH rå) och egen coleslaw.

Man känner sig lagom sinnesrubbad när man handlar med headset. Folk tittar konstigt på en när man pratar med sig själv, men jag vägrar hålla mobilen i handen. Då försvinner hela syftet med headset - att man ska ha händerna fria.

Johanna har förresten funderat på att starta en blogg som heter Yoghurt och Johanna. Jag är väldigt positiv till den idén.

Nu måste jag sticka till jobbet, detta blev lite stressigt, så se upp för stavfel och andra hyss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar