torsdag 14 februari 2013

Babe

Och vad är väl ett bättre avslut på den här dagen än att älska sig själv lite!

ONANI!

Näääe, jag skojar bara! Mamma du kan sluta spy. Jag har varit och dansat nåt hiphopigt framför en jähähättestor spegel. Vi var tre pers, plus instruktör. Jag kunde med andra ord se mig själv alldeles för väl i den där spegeln.

Koreografin var långt över min nivå(den lägsta) och jag tillbringade hälften av tiden åt att titta på de andra och den andra hälften åt att skratta åt mig själv. Jag hade superkul, dans är aldrig tråkigt även om man är kass. Och instruktören var som en speedad Kodjo Akolor - samma stockholmska, samma skämt, samma höga skratt.

"Men det går ju BRA, babe!" säger han.

Och jag bara: "HAHAHAHAHAHAHAHAH, nej."

Sen fick jag beröm för min attityd. För det fanns ju liksom inget annat att ge beröm för. Men det räcker för mig!

2 kommentarer: