onsdag 27 juni 2012

Yabba dabba doo!

Det är inte illa när jobbet ringer och väcker en två gånger samma morgon. Första gången trodde man att man kunde få spackla och sätta upp reparationstapeten i sin lägenhet som man planerat. Men så blev det alltså inte. Istället blev det jobb. Åtminstone till halv två för sen var jag på banken och KÖPTE LÄGENHET! Nu är den betald, sista nyckeln är min, jag är skuldsatt och oåterkalleligt vuxen. Soffa köpte jag också, levereras på fredag. Har varit på A-möbler flera gånger och provsuttit den, jag hittar ingen som är så skön, man vill aldrig resa sig upp. Jag kommer bli världens soffpotät. Memoryskum. Det är sånt där degigt skumgummi liknande det i tempurkuddar. Fin är den också. Ljusgrå. 

Och rättar mitt förra inlägg - faster, inte moster. Hon hjälper mig imorgon istället, fina faster Anneli!

2 kommentarer:

  1. GRATTIS! Åh jag längtar efter att hälsa på! Och sitta i soffan, fan vad skönt det lät :D

    SvaraRadera
  2. Taaack :D Kom och provsitt, nu är den här!!

    SvaraRadera