måndag 18 juni 2012

Jag har tappat bort mitt USB-minne!

Jag hittar det inte. Ingenstans. Antingen är det för att jag behöver städa på mitt skrivbord - jag brukar lägga det rakt framför mig så jag inte tappar bort det. Så smart(slarvig?) är jag.

Eller så är det för att jag gömt det någonstans och glömt vart - jag gör det emellanåt när jag tänker "Herregud det kan ju inte ligga framme på skrivbordet såhär, då kommer nån SNO det!". Så jag leker snille och gömmer det på något otippat ställe. Så otippat att inte ens jag letar där. Och då blir det som den där gången jag hade gjort en smörkniv till pappa i julklapp och hittade det i en burk med gröna och rosa indian-pärlor lagom till sommarlovet. 

Och pappa var ju lika glad för smörkniven då, men jag vill inte vänta till jul innan jag ser på Game of Thrones igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar