söndag 10 juni 2012

'Scuse the delay

Jamen det blev ingen uppdatering igår som jag hade sagt, jag och mamma åkte på spontan fönstershoppingtrip istället och på kvällen firade vi(inte jag och mamma alltså, utan vi kompisar) Bella som tagit examen! Hade superkul, dansade som en galning. Här kommer ett axplock(älskar det ordet) av bilderna från studenten - och resten finns snart på en Facebook nära dig! 

Studenten var mycket nöjd med dagen.
"Allt handlar om mig, det är ju det bästa som finns!" Och det var han värd. 


 

 Vad hängde jag runt halsen? Jamaican bacon. Det svarta snöret är en dread. Såklart.
Jens: "Jag är nog den enda som fått bacon runt halsen idag..." Den smälte lite gött och geggigt i värmen.



 

Hans snälla kompisar hade gjutit fast en flaska i en Bratz-ryggsäck haha! Den första idén var en uppochner-vänd vattenfylld spritflaska gjuten i en stövel så han skulle bli tvungen att slå sönder cementen. Men stövlarna var tydligen för dyra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar