måndag 11 juni 2012

The one who will bring balance to the Force

Jag tittar på bilderna vi tog på Jens innan balen. Jättetjusiga är de! Alla samlade snygg-gener som mina föräldrar hade att erbjuda, de har min bror fått. Jag har försökt lära honom att göra fula grimaser, men det slutar med att jag ger upp. Jag bara: äh, lägg av, ditt ansikte blir ju inte fulare än sådär. Jag får stå för grimaserna -  ett uppdrag som jag tar på största allvar. Det driver mamma till vansinne. Men någon måste ju balansera ut snyggheten, det fattar vem som helst! 




3 kommentarer:

  1. Äh, du är jättesnygg... Kanske inte just på de bilderna, men du är jättesnygg när du inte gör grimaser.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, tack KK! Eller vad menar du med att jag inte är snygg på dessa?! ;)

      Radera
  2. And you do it with grace... :)

    SvaraRadera