lördag 30 juni 2012

Skövde-bo

Ja, hörni. Jag sitter i min nya soffa i lägenheten och försöker hålla mig vaken. Den här veckan har verkligen varit en pärs. Jag har jobbat som en gnu och tapetserat och flyttat när jag varit ledig. Lite sömn, och mycket av ALLT annat. Men lägenheten har blivit jättefin, jag är så nöjd! Jag hade tänkt visa några före- och efter-bilder, men det gamla minneskortet är kvar hemma. Eller i Tidan-hemma alltså. Helt knäppt att detta är mitt hemma nu! Men några bilder har jag i alla fall:

Hallen mitt i avtapetseringen.
Efter tapetsering! Blommorna syns dåligt i den här vinkeln,
får ta ett bättre kort när hatthyllan är på plats.

Köket - väggen till höger är den gamla färgen, till vänster är den nya! 

Faster Anneli som varit tapetsörska extraordinaire poserar här med min vakt-flodhäst Flavius.
Kolla in nävarna och pondus-magen. På Flavius, alltså.

2 kommentarer:

  1. Ahhhh det blev ju skitbra! Och vilken fin mule! På Flavius alltså.

    SvaraRadera