fredag 8 juni 2012

Åh

Jag har lipat, Jens har lipat, mamma har lipat. Pappa har inte lipat så att det har märkts, men jag brukar ta i för två så det jämnar ut sig ändå(rim!). Jag gråter lite nu också om jag ska vara ärlig. Jens fick mormors fars fickur i studentpresent. Då brast det för både mig och honom.

Det syntes när han förstod vad det var. Händerna skakade lite när han vände på fotografiet på mammas morföräldrar. Han torkade sig om ögonen. "Nej, lipa inte, då börjar jag också!" sa jag, men snyftade redan så mascaran geggade i ögonfransarna. Igen.

Eivor firade också. Fler bilder kommer imorgon för nu måste jag sova så jag inte är helt död när jag hämtar honom i stan i natt! Och ja, det blev smörgåstårta över.


2 kommentarer:

  1. Åh, studentyran smittade mig också. Kände det som att jag hade en gråtklump i bröstet hela dagen och inte blev det bättre av att Jens grät! Snyft.

    Allt var så fint :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Mm, en stor dag :D Saknar den tiden!

      Radera