torsdag 22 mars 2012

Rock 'n' roll.

Snirvel, snörvel, host och harkel. Jobbade två timmar idag, och alla som mötte mig påpekade hur sjuk jag såg ut. Tack. Jag som hade sminkat mig och allt. Till slut insåg jag att de hade rätt och åkte hem för att kurera the förkylning from hell. Det känns som om min hjärna blivit utbytt mot Jabba the hut och han ligger där och växer och jäser och pressar på mitt skallben. Puh. Papper i näsan har jag, valross-style. Hörde om en tjej som testade tamponger i näsan en gång. Ingen bra idé. De svällde så mycket att hon knappt fick ut dem igen, typ som att föda barn genom näsborren. Det är inte heller nån bra idé, jag känner en tjej som... hehe, nej det gör jag inte. Nu ska jag äta isbitar och lyssna på Harry Potter, för jag orkar inte sitta upp längre. Stackars, stackars, stackars mig.

Som tröst för det här tråkiga inlägget bjuder jag på en gammal klassiker som jag kan skratta i timtal åt - Katastrofala omslag!

2 kommentarer: