lördag 31 mars 2012

Fredagen i övrigt:


  1. Jobb. Pratade med en kund och råkade fråga om det blev fredagsmys. Den vanliga reaktionen är skimrande ögon och ett lyckligt "Jaa". Men den här kvinnan(som inte verkade det minsta labil till en början) blängde på mig, snäste "Jag hatar det ordet!", vände på klacken och stövlade iväg mot osten med korgen skallrandes efter sig. En liten del av mig tyckte att det var fint att nån hade en mycket värre dag än jag!
  2. Fredagsmys. Den bästa sortens! Grillade och åt kaka i Flistad hos kompisar. Fridolf, demonhunden, var med. Hundar brukar inte tycka om mig, så jag matade honom med kaka och korv(slät korv), sedan satt han vid mig hela kvällen och lät mig hålla i hans lurviga öron. Denna metod går även att applicera på människor. 


 
 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar