onsdag 7 mars 2012

Ni vet hur det blir när man hittar rester i kylen - man äter dem.


Åt precis en korv. En kall sån där tjock-korv. Med bearnaisesås. En kall korv med bea på, ingenting till. En slät korv skulle man kanske kunna kalla det. Lite som man säger ”en slät kopp kaffe”. Det var gott. Sen fick jag så dåligt samvete att jag gjorde mig en sallad också, sedan åt jag den. Som när man har bråkat och sen fjäskar jättelänge. Det dåliga samvetet försvann inte, men nu är jag proppmätt också och önskar än en gång att ctrl+z faktiskt funkade i verkligheten. Det sorgligaste är att det inte är korven jag skulle göra ctrl+z på.  

6 kommentarer:

  1. hahahahaha kul blogg

    SvaraRadera
  2. Åh, vad kul! I will follow :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh :D Jag följer din också, fast jag är dålig på att kommentera ;)

      Radera
  3. Äntligen!

    bloggnamnet är så jävla typiskt dig vet du. <3

    SvaraRadera