lördag 24 mars 2012

Hunger games

Efter en otrolig tillfriskningsperiod på TVÅ dagar är jag pigg och fräsch igen! Lite hes fortfarande, men jag gillar det. Jag låter så förförisk. Det intrycket förstörs dock lite av min torra, söndersnutna näsa. Inget sexigt med hudflagor. Fast om jag googlar lite kan jag säkert upptäcka nån fetisch om det, hehe. Nu var jag på vippen att göra det, men det skulle bara spåra ur. Massa läskiga träffar och sedan spökar det i sökfältet... Okej nu gjorde jag det ändå. Jag hittade obekvämt mycket. Usch. Jag som redan solkat ner mitt googlande med bajstårtan igår. Fast det var värt det. Kolla liksom:

Det är inte riktigt bajs alltså, det är choklad med cornflakes, briljant!
Fast jag skulle ju inte prata bajs och okynnesgooglande, det var Hungerspelen jag ville göra reklam för! Om ni inte läst boken - gör det! Om ni inte sett filmen - gör det! Helst i den ordningen, men för en gång skull blev jag inte besviken på filmatiseringen. Riktigt mäktigt!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar