torsdag 13 december 2012

Tänk dig att kunna kissa i kors med sig själv och sig själv och sig själv

I natt drömde jag att jag hade fyra snoppar.

De satt två och två bredvid varandra. Lite som körsbär gör, fast det var två + två penisar. Penisarna var jättesmå, vilket förmodligen förklarar hur jag kunnat leva 21 år i tron att jag är av honkön.

Men det konstigaste i hela drömmen var inte att jag helt plötsligt hade en klase penisar mellan benen, utan att INGEN HADE SAGT NÅT.

21 bast och ingen jävel berättar att man har fyra minisnoppar dinglande som ett vindspel i skrevet.

Tack hörni! Snällt.

Tro inte att jag kommer berätta om ni har fyra extra kön nån dag!

2 kommentarer:

  1. Visste du att vissa sorters hajar har två snoppar bredvid varandra? Det kan man lära sej på Universeum när man är mitt i en klunga folk och guiden pekar och visar. Känns inte helt ok att som 22åring säga "oohhhh"..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha, men berättade han varför de behöver en extra?! *Googlar*

      Radera