onsdag 19 december 2012

Hey ho

Sitter här och är sådär trött-röd i ansiktet. Skinkhetsen tar ut sin rätt och Flavius har börjat känna av förvärkar! Vi ska mysa ner oss i soffan och titta på Downton Abbey för det är vi värda, båda två.

Jag kommer jobba mycket fram till jul nu så det kommer kanske vara lite lågvatten på bloggfronten. Därför funderar jag på att välja ut en novell att dela med er som en följetong under några dagar! Problemet är att utse en text som jag kan stå för i cyberrymden och nåt som ni tycker är intressant och lagom långt. Jag vet inte om jag vågaaaar. Vi får se.

Ett favoritklipp från Ellen att roa er med:


3 kommentarer:

  1. Det är bra! Vila när du kan hörrö!

    Hahaha, älskar Ellen. Här har du en annan rolig, http://www.youtube.com/watch?v=jK-D3CFqQlY :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hon sjunger så chockerande bra däremellan galenskaperna! Om det är Pink så har jag redan sett den ;)

      Radera
  2. Ja! Hon är inte så jävla dålig Ellen :D Klart det är ;)

    SvaraRadera