tisdag 18 december 2012

Gött nytt år, mormor!

Höll på att skriva gött nytt år på mormors julkort också, haha! Kom på mig själv i sista stund, men sen är hon nästan blind, så det hade väl inte spelat väl så stor roll egentligen.

Idag har det inte hänt så mycket. Jag har jåbat, julhandel osv. Man kanske tror att folk är stressade angående julklappar, men det är ingenting, INGENTING mot julskink-stressen. Den är antingen för rund/platt/stor/liten/kokt/ekologisk/rimmad/dyr. Ni fattar hetsen? Ja, det gör ni.

Innan dess hämtade jag ut ett paket med julklappar. INTE på Maxi(som jag trodde eftersom förra leveransen från samma ställe kom dit). Jag brydde mig inte om att öppna avi-kuvertet förrän jag var på Maxi och tagit en nummerlapp. Först då kom jag på(smarthuvud) att öppna och kolla att det verkligen var där jag skulle hämta paketet. Och det var på Öfvermans spelcafé(aldrig hört talas om). Så jag fick googla(det ligger vid högskolan) och bege mig dit istället. Suck.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar