söndag 11 november 2012

Kvickens återkomst

Ja, jag hade väldigt roligt den kvällen när jag spelade in kvickenfilmen, fick massa filmsnuttar över som jag inte tog med i första filmen och så jag tänkte att jag kunde klippa ihop en blooper(blopper)film med resten!

Eftersom jag varit hemma och firat min far(tapiren) och sedan farfar(människan) så dröjde det längre än jag trodde att färdigställa den, men nu så.

Det faktum att jag spelat in egna ljudeffekter(hell yeah) kan också ha bidragit till fördröjningen. Det kan även leda till att mina grannar undrar vad i helvete jag håller på med när jag vrålar som en klubbad oxe här. Men det är smällar man får ta.

Här är den:


3 kommentarer:

  1. HAAHAHAHA!! Bra dansat förresten, vadå stått och tränat på gangnam style liksom :P Rebeccas kommentar: Shes so weird.

    :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Gangnam style är väl ingen match för en line dancer som jag ;) Och Rebecca kan vara wierd!

      Radera
  2. http://exitfilm.blogg.se/2011/december/om-ex-it.html

    kan du inte kolla upp detta:) kram

    SvaraRadera