fredag 16 november 2012

Headern är ny dåra

Ja, bloggheadern är ny. Eftersom jag är kass på bildredigering tog det hela kvällen igår. En evighheeet som Carola skulle sagt. Men det gjorde hon inte. Carola gör nog inte sin egen jävla header. Den blev ganska fräsig ändå, med tanke på att det är ca andra gången jag använder Photoshop. På riktigt. Klapp på axeln till mig.

Idag har jag och Flavius varit hos fotografen och tagit gravid-foton. Han tyckte det var jättekul, kråmade sig och poserade. Sötnosen. Idag är vi sams igen. Tur att han inte är så långsint som jag är.



2 kommentarer:

  1. Det blev väl bra! Photoshop är skitsvårt, och det tar TIMMAR att göra minsta grej eftersom man hinner glömma varje sak man lärde sig sist hela tiden.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa, att man måste lära om sig varje gång! :/

      Radera