söndag 25 november 2012

Karmatrollet lägger en kabel

Vi har ny deadline på skrivgruppen.

Och jag hade frågat särskilt efter en exakt sista-tid eftersom jag är fyra år, har noll diciplin och behöver tydliga regler.

Stopptid satt till 09:58. Jag skickade 09:57. Sedan har de MAGE att påpeka att mitt mail inte kommit fram än, varpå jag skärmdumpar och skickar detta:


Sedan hånskrattar jag åt de som är försenade med sina texter, gratulerar mig själv till min egen duktighet och raljerar i kommentarsfälten. Martin som sade att han kanske blev 23 minuter sen med sin text, skickar in den klockan 11 och gör en låtsas-skärmdump med tiden 09:56. Den jäveln. Jag gör en ÄKTA och skickar:


Sedan vrålar jag(i kommentarerna) "Bluff och båg" och hotar med att ringa Leif GW. Jag säger "Jag är inte arg, jag är besviken...".

Då påpekar nästa person att jag glömt bifoga dokumentet med texten. JAG har glömt TEXTEN.

Fan.

Det är nog så här det känns när karmatrollet bajsar i ens ansikte. Nu får jag väl baka nån jävla kaka till imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar