söndag 19 augusti 2012

Taknspriddhet

Jag är en väldigt disträ person. Jag funderar och dagdrömmer hela tiden. Fördelen med det är att jag aldrig är uttråkad. Nackdelen är att jag ibland koncentrerar mig för lite på vad jag gör.

Det har hänt att jag försökt ta ut samma kontaktlins två gånger. Jag stod en lång stund och petade och grävde i högerögat för att till sist inse att jag försökte plocka ur min hornhinna. Oskönt. Rekommenderas inte. 

Det har även hänt att jag bara tagit ut den ena linsen och glatt tänkt "men jag har ju inte så dålig syn ändå".

Jag har pumpat tvål på tandborsten två gånger. Första gången märkte jag det inte förrän jag stoppade tandborsten i munnen. Andra gången kände jag mig smart(suck) som inte hann så långt.

En gång tänkte jag fylla linsburken med tandkräm. Jag hade tuben i handen och skulle just till att trycka när jag tyckte att flaskan med linsvätska var underligt liten och lätt och påminde förvånansvärt mycket om tandkrämstuben. 

Och förut hittade jag mina trosor(som jag trodde jag slängt i tvättkorgen) i toaletten.

5 kommentarer:

  1. Gillar rubriken ;) lite tankspriddhet där med?
    Puss

    SvaraRadera
  2. Tänkte samma som Elsa, mycket passande faktiskt! Ändra inte :D

    Haha jag har fått skäll av Lisa hela helgen för att jag varit så virrig och bara snurrat runt på jobbet, oförmögen att fokusera på det jag ska göra :P Vilket betyder att det måste vara helt ok då. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Btw. HATAR att jag måste "bevisa" att jag inte är en robot varenda jävla gång jag ska kommentera här Sofie. Pissigt.

      Radera
  3. Åherreguuuuuud, jag hatar mig själv för den rubriken nu. Hahahaha! Jag kan inte ändra sånt om kommentarer, Anna :/ Blogspot som bestämmer!

    SvaraRadera
  4. Hahahha! Jag ÄLSKAR att du är tankspridd. Det är jag med fast att slänga trosor i toaletten måste vara nått slags rekord! Guinness-material? <3

    SvaraRadera