måndag 20 augusti 2012

Gon' party like it's my birthday. Gon' wear pineapple panties like it's my birthday

Idag har Bernhard och Bernt namnsdag. Och jag fyller år!

Jag gjorde ett försök att inte fira nåt i år. Mamma sa "Det skiter jag i, vi kommer på kvällen så du får se till att baka nåt". 

Flavius väckte mig med frukost på sängen och jag har mina ananastrosor på mig. Ohyeah, nu kommer bild på mys i sängen och troschock. Håll i er. Redo?


Linslus!

(Fattar ni hur noga jag läste igenom förra inlägget och så missar jag rubriken, haha! Ledssen tejej kna tyldigen itne stvava.)

4 kommentarer:

  1. Som jag redan sagt på FaceBook: Grattis på födelsedagen! :D

    Och tack för att du påminde mig om att säga "Grattis på namnsdagen" till min bror. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack! Haha, kreativa föräldrar? :P

      Radera
  2. Jippie hurra hurra för dig! Asgoda morotsmuffins du bjöd på med :D Hoppas det blev en riktigt fin dag/kväll :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att ni kom, gullebullen <3 Hade en superfin dag!

      Radera