lördag 25 augusti 2012

Hemmaaaaa

Nu är jag tillbaka i Skövde efter trippen till snapphaneland!

Moa, min favorit-malmöit äter kanderat äpple samt ser ut som en drake. Bådadera med oöverträfflig stil.
Har haft spelkväll här ikväll och ätit kantarellpaj och pannacotta. Vi spelade Alias, ordförklaring, min specialitet. Jag och Cissi vann trots att vi var två mot tre. Vi var grymma.

Har dock redan hittat tre kondomer av olika smak och storlek gömda lite varstans i lägenheten. Tack så mycket! Jag ska sätta dem på handtagen på Cissis cykel när jag listat ut vilken som är hennes. Vi bor ju grannar så det borde inte vara något större problem.

Jag får nog sluta berätta vart jag bor för mina vänner. Plötsligt står jag här med Helosanhjärtan på backspegeln, pasta i hela trappuppgången och kondomer i sminklådan.

2 kommentarer: