lördag 28 juli 2012

Salig.

Jag och mina 66 017 närmaster vänner gästade en liten sammankomst igår. 

Innan konserten gick vågen FEM hela varv genom Ullevi utan avbrott. Jag har insett att jag är sjukt mottaglig för grupp-psykos. Jag var förmodligen näst mest peppad på hela vänstra läktaren, bara överträffad av killen snett nedanför som hade mer feeling än hela E-Street Band sammanlagt och vars flickvän var ömsom förtvivlad, generad, arg och road.

Det var en av de bästa kvällarna i mitt liv, och då hade vi ändå sittplats och enligt mamma var förra konserten bättre. 

Nästa gång står jag längst fram. 

Hallå Brus!

2 kommentarer:

  1. Stog i första fållan på vänstra sidan.. Bästa kvällen i mitt liv med. Går i eufori på jobbet och bara stannar upp och ler.. Haha!

    Amanda

    SvaraRadera