måndag 23 juli 2012

Färgar håret

Jag har behövt klippa mig jättelänge. Jag har inte gjort det sedan april och har sett ut som chewbacca den senaste månaden. Men när det blev absolut nödvändigt att klippa sig och jag tog mig i kragen för att boka tid hade salongen stängt i två veckor för renovering(räva) och min frisör har semester ytterligare en vecka. Rävarävarävaräva.

Egentligen hade jag tänkt testa detta efter att jag klippt mig, men nu orkar jag inte vänta tills nästa vecka då jag har klipptid.

Jag färgar håret(en slinga först) med kaffe!


4 kommentarer:

  1. Här ser det ut som om du färgar håret med varm choklad, men när jag hälsade på dig luktade det iaf kaffe ;)

    SvaraRadera
  2. Har de fortfarande stängt?! Åhhh.. behöver med klippa mig. Ganska mycket också faktiskt, så jävla långt och slitet hår nu :(

    Kaffe!? Kul :D Ser fram emot för- och efterbilder :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, nu har de öppet men Ida har semester denna veckan ut också! Kaffet funkade dåligt, ska testa med nytt recept så får vi se.

      Radera