måndag 15 april 2013

Kenneth

Ja, här har det stått still ett tag, förlåt för det. Jag lider av mental torka. Ibland är hjärnan för trist att gräva i, då får man vattna och gödsla och vänta. Eller nåt ditåt. Jag har alltså inte åkt till Cypern än - det är på fredag(FREDAG!!). Och jag vet att man inte ska skriva ut när man åker på internet för då ser tjuvarna det och passar på att råna en, men min lillebror ska vakta lägenheten och till er tjuvar som läser detta kan jag säga att det nog är smartare, med tanke på min brors biceps, att vänta och sen göra inbrott när jag är hemma igen. Fast allra helst kan ni låta bli att göra inbrott helt och hållet. Jag borde kanske sätta upp en "Här vaktar Flavius"-skylt. Eller så här som Kenneth(med -th!) har gjort i min kompis Niklas(matlådeklubbs-Niklas alltså - tack för tacopajen!) trappuppgång: 


Sååååå jag hoppas att ni har saknat mig något alldeles oerhört. Jag har saknat er i alla fall.


2 kommentarer:

  1. Det har vi :) gotta dig rejält på semestern!
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Aaw <3 Ja, det ska jag verkligen!!

      Radera