måndag 22 april 2013

Cypern med Siepen(eller Alice men det blir inte heller nåt bra rim!)

Idag har jag och Alice bokat var sin massagetid så nu sitter jag i lobbyn och väntar på min tur. Jag skrämde kanske upp oss lite med berättelsen om mammas helkroppsmassage i Turkiet när hon blev knådad av en man som hade ståfräs hela timmen, så Alice fick alltså gå först. Hehe. Nejdå, han såg trevlig och reko ut och jag erbjöd mig faktiskt att börja.

Förresten har vi bränt oss en smula i solen. Jag, som tycker att solning=pocketläsning, har fått en charmig kalkonhals-bränna med en vit rand mitt på halsen efter dubbelhakan och Alice, som glömde smörja den(?) har bränt sig runt naveln.

Bifogas bildbevis(vet inte i vilken ordning de kommer eftersom jag skickar från mobil) på poolen från vår favoritplats, bild på mig när vi tog misslyckade foton ute på en klippudde i jättejättejätteblåsten och bild på överdrivna påskpynt. Skulle vilja ta kort på halm-kaninerna på receptionsdisken om det inte kändes så oartigt.

Nu är det snart min tur, sen ska vi gå till poolen för vädret ser ut att bli lika strålande idag igen!

2 kommentarer:

  1. HÄRLIGT! Hade varit roligare om Alice bränt själva naveln, det är nog ganska ovanligt!

    SvaraRadera