onsdag 3 april 2013

Jameeeeeeen

Ja, jag skaffade HBO nordic i måndags. Så jag har varit liiiiiite upptagen med att kötta en och en halv säsong Girls(briljant, briljant, se den!) och nu ska jag mosa mig igenom alla pilotavsnitt på alla andra serier där hade jag tänkt. Egentligen var huvudanledningen att Game of Thrones hade säsongspremiär i måndags, men Hanna hann inte se den med mig så jag suger fortfarande på den karamellen!

I alla fall, här kommer ett sammelsurium av saker jag av den anledningen inte skrivit på bloggen:

1. När man är ute på promme i vårsolen hittar man nu alla infrusna hundbajskorvar som gömt sig i snön under vintern, men som nu börjar tina. Så kan man titta på dem som små fossiler av en svunnen tid.

2. Jag skulle kunna(HYYYBRIS) skriva en svensk Girls. Jag har så jävla många bra historier.

3. Jag tror jag har en förkylning på g, för det kliar och skrapar så i halsen. Å andra sidan har jag fått en så förbannat gött hes röst av det att jag skulle kunna spela in en skiva JUST I DETTA NU och den skulle bli så grym och jag skulle aldrig kunna göra om det. Jag har sjungit Time to say goodbye som en galning här hemma. Är sjöhäxan Ursula som stulit Ariels röst.

Herrå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar